СЧЕТОВОДИТЕЛ, ФИНАНСИСТ
BOpartners е вътрешният център за споделени услуги към компаниите в Realto Group.
Покрива направления Информационни технологии, Маркетинг, Правно обслужване, Финанси и Човешки ресурси.
Realto Group включва утвърдени и добре познати имена в сектора недвижими имоти – Адрес, Имотека, Unique Estates, New Estates, Cushman & Wakefield Forton, Credit Center, Имофонд.
Realto Group генерира най-голям обем от сделки с имоти на българския пазар и развива най-голямата мрежа от консултанти в сферата на недвижимите имоти. Нашият екип се състои от над 700 професионалисти в сектора, които работят в цялата страна.
Във връзка с разширяване на нашия екип си търсим динамичен и организиран професионалист към отдел „Финанси“ в гр. София за позицията Счетоводител, финансист.
ва първични счетоводни документи и счетоводни регистри;
- Изготвя справки и анализи за ръководството на компанията.
- Изисква и следи за своевременното събиране на разход оправдателни документи и ги прилага в съответните папки;
- Регистрира хронологично счетоводните операции;
- Води систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация – база за анализи;
- Осъществява контрол на приходите и разходите на компанията;
- Контролира разпределянето на общите разходи по различни нива на аналитично отчитане;
- Изчислява и внася данъци, държавни такси и осигурителни вноски;
- Отговаря за контрола в начислението на заплащането на персонала и начислените осигуровки;
- Води дневници по ДДС и изготвя месечна справка – декларация по ДДС;
- Съставя първични и вторични счетоводни документи, и оборотна ведомост;
- Прави междинно и годишно приключване на счетоводните регистри;
- Участва в комисии по периодични проверки и годишни ревизии на имуществото на компанията, осчетоводява резултатите от тях;
- Осчетоводява командировките на персонала, следи заповедите на ръководството за външните лимити на разходите и ги прилага;
Общи изисквания, за да сте успешен кандидат
- Минимален професионален опит – 2 г.;
- Висше образование – бакалавър „Счетоводство и контрол“/“Финанси“;
- Много добра компютърна грамотност;
- Свободна работа с MS Office;
- Отлично владеене на Excel;
- Опит в управленското счетоводство;
- Опит в изготвяне и управление на бюджети и изготвяне на справки по изпълнението им;
- Опит със счетоводна програма Workflow;
Личните умения и качества, които ценим в нашата компания са:
- Ориентираност към резултата с готовност за търсене и намиране на решения;
- Нагласа за работа в екип и непрекъснато учене и развитие;
- Отговорност;
- Сериозност и ангажираност към работата;
- Внимание към детайла и прецизност в изпълнението;
- Много добри комуникативни умения.
Предлагаме Ви:
- Интересна работа;
- Коректни трудови взаимоотношения;
- Стимулиращо възнаграждение за положения труд;
- Работа в светъл и уютен офис в центъра на София;
- Възможност за обучения и тиймбилдинг формати.
- Корпоративни отстъпки.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Вашите данни са защитени по смисъла на Общия регламент и ЗЗЛД и ще се използват единствено за целите на настоящия подбор.