КАСИЕР, СЧЕТОВОДИТЕЛ
BOpartners е вътрешният център за споделени услуги към компаниите в Realto Group. Покрива направления Информационни технологии, Маркетинг, Правно обслужване, Финанси и Човешки ресурси. Realto Group включва утвърдени и добре познати имена в сектора недвижими имоти – Адрес, Имотека, Unique Estates, New Estates, Cushman & Wakefield Forton, Credit Center, Имофонд. Realto Group генерира най-голям обем от сделки с имоти на българския пазар и развива най-голямата мрежа от консултанти в сферата на недвижимите имоти. Нашият екип се състои от над 700 професионалисти в сектора, които работят в цялата страна. Във връзка с разширяване на нашия екип си търсим коректен и организиран професионалист към отдел „Финанси“ в гр. София за позицията, |
КАНДИДАТСТВАЙ
Вашите отговорности:
-
- Работа с пари – лева и евро – изплащане на заплати, отпускане и отчитане на служебни аванси;
- Съставяне и въвеждане на ордери в ексел;
- Издаване на фактури, изчисляване на възнаграждения (по вътрешни правила);
- Участие в инвентаризации;
- Работа с електронно банкиране – качване на документи за плащане, засичане на постъпления от клиенти;
- Касиерът е материално отговорно лице.
- Отговоря за извършваните операции по:
-
-
- приемане, обмяна, съхраняване и предаване на парични средства в левове, валута и ценни книжа, съставяне на приходни и разходни касови ордери, водене на касовите книги в левове и валута.
-
-
-
- ежедневно представя документите за осчетоводяване и приключва касовата наличност, като сравнява фактическата наличност на паричните суми и ценни книжа с касовия остатък.
-
-
- Завежда касата на фирмата. Извършва касови операции само след надлежно оформени от упълномощени лица приходно-разходни документи.
Общи изисквания, за да сте успешен кандидат:
-
- Минимален професионален опит – 2 г. на подобна позиция;
- Липса на нарушения и чисто трудово досие.
- Средно / Висше образование – Социални, стопански и правни науки.
- Отлично познаване и използване на Excel
- Свободна работа с MS Office ;
-
- Много добра компютърна грамотност;
- Работи с офис техника.
Личните умения и качества необходими за позицията:
-
- Ориентираност към резултата с готовност за търсене и намиране на решения;
-
- Нагласа за работа в екип и непрекъснато учене и развитие;
- Сериозност и ангажираност към работата;
- Дисциплинираност и самоконтрол;
- Внимание към детайла и прецизност в изпълнението;
- Отговорност;
-
- Наблюдателност;
- Съобразителност;
- Силна клиентска ориентираност и желание за работа с клиенти;
- Много добри комуникативни умения;
- Лоялност.
Предлагаме Ви:
-
- Интересна работа;
- Коректни трудови взаимоотношения;
- Стимулиращо възнаграждение за положения труд;
-
- Работа в светъл и уютен офис в центъра на София;
- Възможност за обучения и тиймбилдинг формати.
- Корпоративни отстъпки.
КАНДИДАТСТВАЙ
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Вашите данни са защитени по смисъла на Общия регламент и ЗЗЛД и ще се използват единствено за целите на настоящия подбор.
Ние събираме, обработваме и съхраняваме Вашите лични данни с грижа към тях и при спазване на законовите изисквания. Личните Ви данни ще бъдат обработени само и единствено, за да се свържем с Вас в случай, че Ви одобрим за следващия етап от подбора. Личните Ви данни няма да бъдат разкривани пред други лица/организации извън компанията ни.