КАСИЕР, СЧЕТОВОДИТЕЛ

BOpartners е вътрешният център за споделени услуги към компаниите в Realto Group. 

Покрива направления Информационни технологии, Маркетинг, Правно обслужване, Финанси и Човешки ресурси. 

Realto Group включва утвърдени и добре познати имена в сектора недвижими имоти – Адрес, Имотека, Unique Estates, New Estates, Cushman & Wakefield Forton, Credit Center, Имофонд. 

Realto Group генерира най-голям обем от сделки с имоти на българския пазар и развива най-голямата мрежа от консултанти в сферата на недвижимите имоти. Нашият екип се състои от над 700 професионалисти в сектора, които работят в цялата страна. 

Във връзка с разширяване на нашия екип си търсим коректен  и организиран професионалист към отдел „Финанси“  в гр. София за позицията, 

КАНДИДАТСТВАЙ

Вашите отговорности: 

    1. Работа с пари – лева и евро – изплащане на заплати, отпускане и отчитане на служебни аванси;
    2. Съставяне и въвеждане на ордери в ексел;
    3. Издаване на фактури, изчисляване на възнаграждения (по вътрешни правила);
    4. Участие в инвентаризации;
    5. Работа с електронно банкиране – качване на документи за плащане, засичане на постъпления от клиенти;
    6. Касиерът е материално отговорно лице.
    7.  Отговоря за извършваните операции по:
      • приемане, обмяна, съхраняване и предаване на парични средства в левове, валута и ценни книжа, съставяне на приходни и разходни касови ордери, водене на касовите книги в левове и валута.  
      • ежедневно представя документите за осчетоводяване и приключва касовата наличност, като сравнява фактическата наличност на паричните суми и ценни книжа с касовия остатък. 
    1. Завежда касата на фирмата. Извършва касови операции само след надлежно оформени от упълномощени лица приходно-разходни документи.

Общи изисквания, за да сте успешен кандидат: 

    • Минимален професионален опит – 2 г. на подобна позиция; 
    • Липса на нарушения и чисто трудово досие.  
    • Средно / Висше образование – Социални, стопански и правни науки. 
    • Отлично познаване и използване на Excel 
    • Свободна работа с MS Office ; 
    • Много добра компютърна грамотност; 
    • Работи с офис техника.  

Личните умения и качества необходими за позицията:

    • Ориентираност към резултата с готовност за търсене и намиране на решения; 
    • Нагласа за работа в екип и непрекъснато учене и развитие; 
    • Сериозност и ангажираност към работата; 
    • Дисциплинираност и самоконтрол; 
    • Внимание към детайла и прецизност в изпълнението; 
    • Отговорност; 
    • Наблюдателност; 
    • Съобразителност; 
    • Силна клиентска ориентираност и желание за работа с клиенти; 
    • Много добри комуникативни умения; 
    • Лоялност. 

Предлагаме Ви:

    • Интересна работа; 
    • Коректни трудови взаимоотношения; 
    • Стимулиращо възнаграждение за положения труд; 
    • Работа в светъл и уютен офис в центъра на София; 
    • Възможност за обучения и тиймбилдинг формати. 
    • Корпоративни отстъпки. 

КАНДИДАТСТВАЙ

    Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Вашите данни са защитени по смисъла на Общия регламент и ЗЗЛД и ще се използват единствено за целите на настоящия подбор.

 

Ние събираме, обработваме и съхраняваме Вашите лични данни с грижа към тях и при спазване на законовите изисквания. Личните Ви данни ще бъдат обработени само и единствено, за да се свържем с Вас в случай, че Ви одобрим за следващия етап от подбора. Личните Ви данни няма да бъдат разкривани пред други лица/организации извън компанията ни.